THY’nin yeni reklam yüzü “Harley Quinn” oldu!
Türk Hava Yolları (THY) yeni reklam yüzü olarak Barbie ve Harley Quinn’e hayat veren Margot Robbie ile muahedeye vardı.
Türk Hava Yolları (THY) yeni reklam yüzü olarak Barbie ve Harley Quinn’e hayat veren Margot Robbie ile muahedeye vardı.
Türk Hava Yolları, Mart 2024’te Avustralya uçuşlarına başlamayı planladığını duyurarak büyük bir adıma imza attı. Seyahat tecrübesini geliştirmek ve operasyonel maliyetleri optimize etmek için stratejik bir atak yapan THY, bu özel uçuşlar için ünlü Avustralyalı aktris Margot Robbie ile işbirliği yapmaya hazırlanıyor.
Barbie ve Harley Quinn’i canlandıran aktris Margot Robbie, THY’nin reklam yüzü olacak
Türk Hava Yolları’nın maliyet tasarrufu stratejisinin kilit ögelerinden biri de yeni markası Ajet’te yerli üretim koltukların kullanılması. THY İdare Heyeti ve İcra Komitesi Lideri Dr. Ahmet Bolat, standart uçak koltuklarından 5 kilo daha hafif olan bu koltukların yenilikçi dizaynına dem vurdu.
Bolat, yükteki azalmanın kıymetli bir yakıt tasarrufu manasına geldiğini ve uçak başına 1 ton 150 kilo daha az yük manasına geldiğini açıkladı. Bir uçağın 12 yıllık ömrü boyunca, uçak başına bu tasarruflar 1 milyon dolara ulaşıyor.
Margot Robbie konusuna dönecek olursak, Bolat, yaptığı açıklamada 15-24 Mart ortasında Avustralya uçuşlarına başlanacağını ve bundan 1 hafta kadar evvel aktrisin Göbeklitepe üzere birçok kültürel açıdan varlıklı yerde gezdirilmesi planlanıyor. Avustralya uçuşu aktarmalı olacak, 10 saatte Singapur’a, 8 saatte ise Avustralya’ya varılacak.
Ayrıca THY, yolculara özel oda tecrübesi sunan yeni Business Class koltuklarını da tanıtmaya hazırlanıyor. Nisan ayında piyasaya sürülmesi planlanan bu süit koltuklar yumuşak ve konforlu dizaynlara sahip olacak ve satış fiyatı 80.000 dolar olacak. Üretim kademesinin iki yıllık bir test devrinin akabinde başlaması ve koltukların havayolunun yeni uçaklarına monte edilmesi bekleniyor.
Bu gelişmelere ek olarak, THY İdare Heyeti Lideri çalışanlar için de olumlu haberler duyurdu ve şirketin muvaffakiyetini işgücüyle paylaşma niyetini söz etti. Avrupa havacılık tarihinde rekorlar kıran THY, elde edilen kârın yaklaşık %10’unu çalışanlarına dağıtmayı planlıyor ve bunun bir sadakadan çok başarıyı paylaşmanın bir biçimi olduğunu vurguluyor.
Siz ne düşünüyorsunuz? Niyetlerinizi yorumlarda bizlerle paylaşmayı lütfen unutmayın.
Shiftdelete
https://shiftdelete.net/thy-reklam-yuzu-margot-robbie