İş dünyasında verimliliği yükseltmenin anahtarı: Yapay zeka!

İş dünyası, teknolojik gelişmelerin tesiriyle süratle evrim geçiriyor ve bu dönüşümde yapay zeka değerli bir rol oynuyor.

İş dünyasında verimliliği yükseltmenin anahtarı: Yapay zeka!
  • 0
  • 1
  • 16 Aralık 2023
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...
  • +
  • -

İş dünyası, teknolojik gelişmelerin tesiriyle süratle evrim geçiriyor. Bu dönüşümde yapay zeka da değerli bir rol oynuyor. Profesyonellerin günlük iş süreçlerini dönüştürerek daha verimli, süratli ve akıllı bir çalışma ortamı oluşturuyor. İşte, yapay zekanın iş dünyasına katkıları ve sunduğu avantajlar…

Yapay zeka, iş dünyasında neler sunuyor?

İnovasyon ve Yaratıcılık

Yapay zeka, iş dünyasında inovasyon ve yaratıcılığı tetikliyor. YZ dayanaklı araçlar, takımların süratle fikirler üretmelerine, mevcut kavramları geliştirmelerine ve iş süreçlerini optimize etmelerine yardımcı oluyor. Bu da rekabeti artırmanın yanı sıra şirket kültürünü de olumlu bir biçimde etkiliyor.

Zaman ve kaynak tasarrufu

Rutin misyonları otomatikleştirerek profesyonellerin daha stratejik bahislere odaklanmalarını sağlıyor. CoPilot üzere yapay zeka takviyeli araçlar, metin yazma, misyon özetleme ve cevap oluşturma üzere misyonları üstlenerek vakit ve kaynak tasarrufu sağlıyor. Yani iş süreçlerinin daha süratli ve tesirli bir halde yönetilmesine imkan tanıyor.

Yapay zeka tarafından tekrar tanımlanan iş iletişimi

Yapay zekanın iş bağlantısında, örneğin iş sohbetlerinde, vazife idaresinde ve müşteri münasebetleri idaresinde (CRM) sağladığı katma bedel, tıpkı vakitte yapay zeka tahlilleri için enteresan bir uygulama alanıdır. İş sohbetlerinde yapay zeka takviyeli sohbet robotları, kolay müşteri sorgularını verimli bir biçimde yönetebilir, bu da daha süratli karşılık müddetleri sağlar ve müşteri hizmetleri temsilcilerinin iş yükünü azaltır. Sohbet robotları, daha karmaşık sorguları ele almak ve şahsileştirilmiş etkileşimleri mümkün kılmak için daima olarak öğrenip ahenk sağlayabilir.

Görev idaresi alanında yapay zeka, vazifelerin önceliklendirilmesine ve otomatikleştirilmesine yardımcı olur, bu da üretkenliği artırır ve insan yanılgılarını azaltır. Yapay zeka ile misyonları birleştirmek de
kolaylıkla mümkün. Bu tıp kullanıma örnek olarak, Bitrix24‘ün vazifeleri özetleyebilen ve otomatik olarak raporlar oluşturabilen yeni CoPilot‘udur. CoPilot’a doğal lisanda sormanız kâfi; dijital asistan sizi çalışmalarınızda destekleyecektir.

CRM’de yapay zeka, müşteri bilgilerinin daha yanlışsız segmentlere ayrılmasına, müşteri davranışları hakkında daha uygun kestirimlere ve şahsileştirilmiş pazarlama stratejilerine imkan sağlar. Yapay zeka dayanaklı bu sistemler sadece verimliliği artırmaya yardımcı olmakla kalmıyor, birebir vakitte müşteri etkileşimlerinin ve bağlarının kalitesini de artırıyor.

Bu avantajlara karşın şirketlerin müşteri temasının özgünlüğünü ve kişiselliğini korumak için otomatik sistemler ile takip etme ve müdahale ortasında gerçek dengeyi bulması çok kıymetlidir. Gelecekte iş uygulamalarını Bitrix24’ün CoPilot’u üzere yapay zeka teknolojilerinin takviyesi olmadan hayal etmek güç olacak.

Yapay zeka iş başında: çalışanlar için fırsatlar

Çalışanlar, çalışma ortamlarında yapay zekanın (AI) kullanımından birçok istikametten faydalanmaktadır. 

Birincisi, yapay zeka, çalışanların daha karmaşık, katma bedel yaratan faaliyetlere odaklanabilmesi için monoton, tekrarlayan misyonlardan kurtulmayı sağlar. 

İkincisi, yapay zeka sistemleri büyük ölçülerde datayı süratli halde tahlil edebildiğinden ve rastgele bir durumda gözden kaçabilecek bedelli bilgiler sağlayabildiğinden, yapay zeka ile çalışmak daha düzgün kararlar almanıza katkıda bulunabilir.

Üçüncüsü, yapay zeka teknolojileriyle ilgilenmek geleceğe yönelik bir alanda yeni maharetler ve bilgiler edinme fırsatı sunarak çalışanların uzun vadede istihdam edilebilirliğini teminat altına alır. Buna karşılık, yapay zeka ile çalışmayı reddetmek, çalışanların mevcut teknolojik gelişmelerin gerisinde kalmasına, münasebetiyle mesleksel gelişimlerine ve çalışma şartlarının güzelleştirilmesine yönelik bedelli fırsatları kaçırmalarına neden olabilir. Teknolojik gelişmelerin devamlı ilerlemeye devam ettiği bir dünyada, ahenk yeteneği ve yapay zeka üzere yeni teknolojileri benimseme isteği, uzun vadeli mesleksel muvaffakiyet için çok değerli faktörlerdir.

Bitrix24 CoPilot’ta yapay zeka yoluyla verimliliği artırma

Yapay zekanın (AI) Bitrix24‘e bilhassa spesifik ve tesirli yönlendirmeler formunda entegrasyonu, çalışanların verimliliğini değerli ölçüde artıran değerli avantajlar yaratıyor. Bitrix24 CoPilot, grupların yaratıcılığından yararlanır, kullanıcıların işini kolaylaştırır ve çalışanlara çok daha farklı ve şiddetli misyonlarla doldurulabilecek çalışma mühletini hür bırakır.

Böyle bir yaklaşım, iş süreçlerinin otomatikleştirilmesine ve optimize edilmesine imkan tanır. Örneğin yapay zeka, bir vazifenin metnini otomatik olarak yapılandırılmış bir denetim listesine dönüştürmek için kullanılabilir, böylelikle projelerin netliği ve işlenmesi güzelleştirilir.

Yapay zekanın bir telefon görüşmesinin içeriğini metin biçiminde yakalama ve bunu direkt belli bir ticari süreç yahut muahedeye bağlama yeteneği de birebir derecede pahalıdır. Bu, irtibat datalarının CRM sistemine kusursuz entegrasyonunu sağlar ve müşteri etkileşimlerinin izlenmesini ve tahlil edilmesini kolaylaştırır.

Bu çeşit yapay zeka fonksiyonları sırf manuel çabayı azaltmakla kalmıyor, tıpkı vakitte bilgilerin işlenip kullanılabileceği doğruluğu ve suratı da artırıyor. Bu, gelişmiş tertibe, daha tesirli müşteri bağlantısına ve sonuçta genel üretkenlikte artışa yol açar.

Bitrix24’teki geliştiriciler yapay zekayı çevrimiçi çalışma ortamının çeşitli alanlarına entegre etti. Bu, kapsamlı vakit ve maliyet tasarrufu sağlar. CoPilot, örneğin birinci kanıyı içeren çalışan yönlendirmelerinden kapsamlı fikirler, konseptler ve projeler oluşturabilir.

Yapay zekanın avantajları burada süratle ortaya çıkıyor. Ayrıyeten yapay zeka tarafından oluşturulan metinlere sahip olma yahut metinleri düzeltme seçeneği de mevcuttur. Söz seçimini değiştirebilir, dilbilgisini düzeltebilir yahut metnin tamamının otomatik olarak oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.

Bitrix24‘ün çevrimiçi çalışma alanı, CRM sistemi örneğini kullanarak, çok uzun telefon görüşmelerini bile metin biçiminde özetleme ve hatta CRM sistemindeki uygun alanları doldurma seçeneğini sunar.

Yapay zekayı kullanırken esneklik önemlidir

Genel olarak şirketlerin tek bir yapay zeka sağlayıcısına odaklanmaması gerekiyor. Esneklik değerlidir zira çeşitli yapay zeka modellerindeki yeni gelişmelerin ve avantajların kullanılmasına imkan tanır.

Örneğin Bitrix24’te çeşitli yapay zeka modellerini entegre etmek de mümkün. Bunlar OpenAI, Google , Facebook, X yahut özel bir yapay zeka aracındaki modeller olabilir. Kullanıcılar Bitrix24’te CoPilot ile çalışır ve istenen yapay zeka modelini kullanabilir.

Shiftdelete

Kaynak : https://shiftdelete.net/bitrix24-copilot-yapay-zeka

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir