Cevahir Teknosa, dijital ve erişilebilir deneyiminyeni merkezi oldu
Teknosa, 4 bin metrekarelik alanıyla en büyük buluşma noktasını oluşturan Cevahir AVM mağazasını da dijital konsepte dönüştürdü.
Teknosa, 4 bin metrekarelik alanıyla en büyük buluşma noktasını oluşturan Cevahir AVM mağazasını da dijital konsepte dönüştürdü.
Tüm dünyada yükselen tecrübe odaklı perakende trendini sahiplenen Teknosa, yılda milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayan en büyük mağazası Cevahir Teknosa’yı müşteri odaklı dijital konsepte dönüştürdü. Teknosa Yönetim Kurulu Lideri Max Speur, Teknosa CEO’su Sitare Sezgin ve İcra Kurulu Üyeleri’nin iştirakiyle açılışı yapılan mağaza, 4 bin metrekarelik alanda 6 bin 600’ü aşkın eser çeşidini avantajlı fiyatlar ve katma kıymetli hizmetlerle tüketicilerle buluşturuyor.
Çoklu kanal stratejisi çerçevesinde dijital kanallarla birlikte mağaza yatırımlarını sürdüren Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Türkiye genelindeki mağazalarını daha dijital ve erişilebilir konseptte yenilemeyi sürdürüyor.
Bu kapsamda Teknosa, 4 bin metrekarelik alanıyla en büyük buluşma noktasını oluşturan Cevahir AVM mağazasını da dijital konsepte dönüştürdü. Yenilenen yüzüyle teknoloji tutkunlarının karşısına çıkan mağaza, Teknosa Yönetim Kurulu Lideri Max Speur, Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, İcra Kurulu Üyeleri ve iş ortaklarının iştirakiyle açıldı.
Dijital, erişilebilir ve sürdürülebilir konsept
Yılda milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayan Cevahir AVM Teknosa Exxtra Mağazası, yeni konseptte farklı tecrübe alanlarıyla tüketicilere çok daha dijital ve yalın bir tecrübe sunuyor. Müşteriler, mağazadayken eser bilgilendirme ekranları aracılığı ile teknosa.com’dan sipariş verme imkanı ve birçok eser kümesi için oluşturulan tecrübe alanları ile aradıkları eserlere daha kolay ulaşıp, konut konforunda deneyimleme fırsatına sahip oluyor.
Mağazada oluşturulan Tekno Coffee alanında kahve keyfini o an yaşamak mümkün oluyor. Ödeme noktası ile Tekno Hizmet alanlarının daha görünür olduğu mağazada, görme engelli müşteriler için tasarlanan yürüyüş alanları ile satış danışmanlarına basitçe ulaşabilecekleri butonlar yer alıyor.
Fiziksel engelli müşteriler için ise kasada ve Tekno Hizmet alanında özel kısımlar var. Sürdürülebilirlik duvarının da yer aldığı mağazada tüketiciler hem güç tasarrufu, karbon ayak izi üzere birçok bahiste bilgi sahibi olabiliyor hem de elektronik atıklarını geri dönüşüm kutularına bırakabiliyor.
“Mağazalarımızı dijital kanallarla entegre ediyoruz”
Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, en büyük mağazalarını da dijital konsepte dönüştürmekten memnunluk duyduklarını belirterek, şunları söyledi:
“Türkiye’nin en yaygın mağaza ağına sahip teknoloji perakende şirketi olarak, müşterilerimize bütünsel ve kapsamlı bir tecrübe sunmak için pek çok yeniliği hayata geçiriyoruz. Bu kapsamda müşteri odaklı, daha dijital, erişilebilir ve sürdürülebilir konseptimizde içerik karmaşasından uzak konforlu bir alışveriş tecrübesi sunuyoruz.
2022 yılından bu yana Türkiye genelinde mağazalarımızı yeni konsepte dönüştürüyoruz. Cevahir Teknosa mağazamız da bu konseptle yenilediğimiz 18’inci noktamız oldu. Mağazaları olan dijital bir platforma dönüşme amacımızda, mağazalarımızı dijital kanallarımızla pürüzsüz bir halde entegre etmeye devam edeceğiz.”
“Ziyaretçi çekme oranımız arttı”
Teknosa Perakende Satış Genel Müdür Yardımcısı Enver Yelkenci de yeni mağaza konseptinin temelinde dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve erişilebilirlik olduğunu vurgulayarak, şöyle konuştu:
“Yeni konseptimizde müşterilerimizin alışveriş öncesi, sırası ve sonrası yaşadıkları tecrübeye odaklanan sade bir yapıyla hizmet veriyoruz. Müşteri beklenti ve gereksinimlerini hakikat anlayıp, beklentilerin de ötesinde bir tecrübe yaşatmak üzere çıktığımız bu yolda tüketicilerden de çok hoş geri dönüşler alıyoruz.
Dijital konsepte dönüştürdüğümüz mağazalarımızda emsal mağazalarımıza kıyasla daha fazla satış cirosu elde ettik. Mağazalarımıza ziyaretçi çekme oranımız ve sepet büyüklüğümüz de artış gösterdi. Tüm kanallarımızda sunduğumuz tecrübe ve bedellerle fark yaratmaya devam edeceğiz.”
Tepe Nautilus mağazası da yenilendi
Teknosa, Cevahir mağazasıyla birebir gün Zirve Nautilus AVM’deki mağazasını da dijital konsepte dönüştürdü. Yenilenen mağaza, beyaz eşyadan bilgi teknolojilerine, telekomdan küçük konut aletlerine en çok gereksinim duyulan teknoloji eserlerini tüketicilerle buluşturuyor.
Shiftdelete
Kaynak : https://shiftdelete.net/cevahir-teknosa-dijital-erisilebilir-deneyim-merkezi