Yandex Ads Ecomm+ CMO etkinliği’nde yenilikçi reklam tahlillerini tanıttı

Yandex Ads Türkiye Grubu, Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde misyon yapan pazarlama ve satış kümesi yöneticileriyle, e-ticaret dalındaki reklam yaklaşımlarının geleceğini tartıştığı özel bir aktiflikte bir ortaya geldi

Yandex Ads Ecomm+ CMO etkinliği’nde yenilikçi reklam tahlillerini tanıttı
  • 0
  • 5
  • 14 Haziran 2024
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...
  • +
  • -

Yandex Ads Türkiye, e-ticaret ve dijital pazarlama kesiminden 100’den fazla temsilcinin katıldığı özel bir aktifliğe mesken sahipliği yaptı. Türkiye’nin önde gelen CMO’larıyla ve dal temsilcileriyle e-ticaret reklam tahlillerinin geleceğinin masaya yatırıldığı aktiflikte, Yandex Ads grubu e-ticaret reklamcılığının geleceğini belirleyecek yenilikçi teknolojiler hakkında öngörülerini paylaştı.

Toplantıda Yandex Ads’in Türkiye pazarına verdiği ehemmiyetin altı çizilirken, yenilikçi yaklaşımlar ve Yandex Ads Ecomm+ tahlili ile iş ortaklarını muvaffakiyete taşıyacak tahlilleri sunma konusundaki kararlılığı vurgulandı.

Toplantının açılış konuşmasını yapan Yandex Ads Memleketler arası Satış Yöneticisi Vladimir Vodyanov, Yandex’in dünya çapında 26 bin 300 tam vakitli çalışanıyla etkileyici iş gücünü vurgularken, şirkette toplam 10 bin developer ve mühendisin istihdam edildiğini aktardı.


Yandex Ads Milletlerarası Satış Yöneticisi Vladimir Vodyanov

Türkiye ofisinde ise 10’dan fazla çalışanla güçlü bir yapıya sahip olduklarını belirten Vodyanov, “Türkiye’de şimdiye dek 250’den fazla marka ve 80 ajans ile iş birliği yaptık. Güçlü bir topluluk oluşturmak gayesiyle birçok aktiflik ve workshop gerçekleştirdik. Önümüzdeki periyotta de Yandex’in en yeni AdTech teknolojilerini kullanarak, Türkiye’deki varlığımızı daha da güçlendirmeyi planlıyoruz” diye konuştu.

Sadece sonuçlar için fiyat alınıyor

Yandex Ads Büyüyen Pazarlardan Bölge Başkanı Veronika Zueva konuşmasında, e-ticarette dönüşümleri artırmak için makine tahsili algoritmalarını kullanan özel tahlilleri olan Yandex Ads Ecomm+’da AdTech ve Yandex Ads’in ihtilal niteliğindeki sonuç başına ödeme reklam modelinin gelişimini anlattı. “Eskiden ödeme yapar ve işe yaraması için dua ederdiniz- artık ise sonuç almak için yalnızca ödeme yapmanız kâfi. Biz, tıklamalar ve gösterimler için değil, yalnızca sonuçlar için fiyat alıyoruz. Bu da bizi işinizin direkt bir uzantısı olarak hareket eden birinci AdTech sağlayıcısı yapıyor, yani başarınıza en az sizin kadar yatırım yapıyoruz” dedi.


Yandex Ads Büyüyen Pazarlardan Bölge Başkanı Veronika Zueva

Uygulanan bu yaklaşım sayesinde hem Türk e-ticaret dalı hem de Yandex Ads Türkiye takımı başarılı sonuçlara ulaştı. Geçen yıldan bu yana, şirketin Türkiye’deki Yandex Ads Ecomm+ tahlilinden elde ettiği gelir yüzde 344 oranında artarken, faal müşteri sayısı yüzde 123 oranında arttı. Ayrıyeten Yandex Navigator’da reklam fırsatlarını portföyüne ekleyen Yandex Ads Türkiye, çok yakında birçok yeni reklam eserini Türkiye pazarına sunmayı planlıyor.

Yandex Ads Türkiye Kıdemli İş Geliştirme Müdürü Turan Yurdakul, e-ticarette tekrar hedeflemenin kıymetini vurgulayarak, Yandex Ads Ecomm+ eserinin son devirde önemli bir büyüme gerçekleştirdiğini söyledi. Yurdakul, “Performansa dayalı reklamcılık, yine hedefleme ile kullanıcı edinimini birleştirerek daha fazla dönüşüm, gelir, ROI ve büyüme sağlayan güçlü bir motor oluşturuyor” dedi.

Toplantıda son olarak Yandex Ads Memleketler arası Reklam Arayüzleri Hizmet Başkanı Andrei Senaev, çerezsiz tahlillerin kıymetini vurguladı. Senaev, çerezlerin kademeli olarak kaldırılmasıyla birlikte gelişen dijital ortamda reklam muvaffakiyetini sağlamak için bu tahlillerin kritik ehemmiyette olduğunu belirtti. Sabancı Üniversitesi Finans Kürsü Lideri, Prof. Dr. Özgür Demirtaş da sunumuyla küresel ekonomik trendler hakkında görüşlerini paylaştı.

Yandex Hakkında

Yandex, makine tahsili ile desteklenen akıllı eserler ve hizmetler geliştiren bir teknoloji şirketidir. Şirket, tüketicilere ve işletmelere çevrimiçi ve çevrimdışı dünyada daha güzel yol almalarında yardımcı olmayı amaçlamaktadır. 1997 yılından bu yana, dünya standartlarında yerelde ilgili aramalar ve navigasyon eserleri sunmanın yanı sıra, mobilite, e-ticaret, çevrimiçi cümbüş, bulut bilişim ve öteki pazarlara da yayılmıştır ve dünya genelinde milyonlarca tüketiciye hizmet etmektedir.

Shiftdelete

Kaynak : https://shiftdelete.net/yandex-ads-ecomm-cmo-reklam-cozumleri

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir